Svindlere!
-
Jeg tok et lån fra dem. Gjort betalingen på forhånd. Men banken gjorde noe galt. Lånebetalingen ble ikke mottatt i tide. Det er bra at det ikke kom til en forsinkelse. Jeg gikk til bankens kontor og ga en betalingskvittering. Heldigvis fant de ut av det, og pengene ble kreditert kontoen.
Før det var det en sak da betalingen aldri gikk gjennom. Skrev et krav. Jeg har ventet i 3,5 måneder. Takk Gud, pengene ble funnet og lånet ble tilbakebetalt. Men en dag senere ringte de meg og krevde å betale forsinkelsen. Jeg ble overrasket. Jeg sier at alt er betalt i tide. La meg være. Men de tror meg ikke. Svindlere! Det er ikke noe annet ord for deg. -
Da er det vel bare å ønske lykke til.. Fordi det ikke er en lett opplevelse-kreditt
-
Min erfaring er dette. Jeg holder alltid et øye med markedet for banktjenester. så velger jeg det beste, og så vurderer jeg hvert tilbud i detalj. Dermed blir mange ting umiddelbart eliminert, og det beste gjenstår. Jeg anbefaler deg å starte med de beste kredittkortene Bensinkort og velge det som passer best for deg